K & H Annala Oy:n toimitusehdot

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan K & H Annala Oy:n (Y-tunnus: 0180586-3) toimitusehdoista ja sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.


Sisältö

  1. Sisältö
  2. Yleistä
  3. Toimitusaika
  4. Toimitustavat
    1. Kirje
    2. Nouto Postista
    3. Nouto
  5. Maksutavat
    1. Suomen Verkkomaksut
    2. Käteinen
    3. Lasku
    4. Postiennakko
  6. Palautukset
    1. Palautusohjeet
  7. Myyntialue
  8. Laskutettavat työt
  9. Käyttöehdot
  10. Tietosuojaseloste
  11. Rekisteriseloste

Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron (ALV) 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.


Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Esimerkiksi ennakkomaksu tilisiirrolla voi viivästyttää hieman tilauksen käsittelyynottoa, koska maksun täytyy näkyä tilillämme ennen kuin tilaus otetaan käsittelyyn. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika on 1-3 päivää.

Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta Toimitustavat- ja Maksutavat-kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Annala Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.


Toimitustavat

Toimitamme tilauksia alla listatuilla toimitustavoilla. Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan ja hinnan. Toimitustapojen saatavuutta rajataan painon mukaan. Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa ja myös hinnat lasketaan automaattisesti.

Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita. Voimme tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet toimitetaan jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.

Kirje

Pienemmät tilaukset (max. 1 kg) toimitamme kirjeellä. Kaikki kirjeellä lähetettävät tilaukset toimitetaan 1. luokan kirjeinä, joten ne ovat perillä vastaanottajalla pääsääntöisesti lähettämistä seuraavien 3 arkipäivän aikana.

Tätä suuremmat (yli 1 kg) tilaukset toimitetaan aina postipakettina. Pidätämme oikeuden lähettää tilauksen postipakettina, mikäli tilausta ei painon tai liian suuren koon vuoksi pystykään lähettämään kirjeenä.

Nouto Postista tai Matkahuollon toimipisteestä

Tilauksesi on noudettavissa lähimmästä valitsemastasi toimipisteestä yleensä lähettämistä seuraavan 2 päivän päivänä. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Annathan tilatessasi matkapuhelinnumeron, sillä saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestinä.

Nouto

Nouto Annalan kutomolta on aina ilmainen. Nouto onnistuu vain sovittuina aikoina, joten otathan yhteyden aina ennen noutoa. Noutotilauksia varten pakkaamme tilauksen valmiiksi, joten tämä on samalla paikkakunnalla asuville vaivattomin ja halvin toimitustapa. Noutotilauksien maksu onnistuu joko käteisellä tai verkkokaupan kautta millä tahansa maksutavalla (pl. postiennakko).


Maksutavat

Verkkomaksut - Paytrail Oyj

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Käteinen

Vain noutotuotteille varastostamme. Emme käsittele käteistä rahaa mutta voit halutessasi maksaa yleisimmillä pankki, - electron - sekä luottokorteilla.

Lasku

Vain yrityksille ja yhteisöille. Laskusta täytyy aina sopia erikseen etukäteen. Jos olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta, ota meihin yhteyttä joko sähköpostilla tai soittamalla. Laskutuslisä on 3 €. Tilaus tehdään sähköpostitse myynti@annala.fi. Alle 80 euron laskuille lisätään 8 euron pienlaskutuslisä.


Palautukset


Huomioithan, että kangastilaukset ovat aina erikoistilauksia, ne leikataan määrämittaisiksi juuri
sinulle. Siksi näillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Jos kuitenkin tuote on väärä tai muulla tavoin eri kuin on tilattu, ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran lähettämishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista tai viivästyksistä asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Muutoin veloitamme aiheettomasta palautuksesta aiheutunueet kulut, kuitenkin aina vähintään 25,00€.

Palauttamisesta on aina sovittava etukäteen myynti(at)annala.fi tai soittamalla myyntiimme.

Palauttaminen onnistuu kätevimmin postin tai matkahuollon tiskiltä asiakaspalautuksena. Kun palautus on saapunut meille, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse ja otamme palautuksen käsittelyyn. Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Yhteyshenkilö, jonka kanssa palautuksesta on sovittu ja koska.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain määrittämiimme maihin. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita muualle kuin sallittuihin maihin, ota meihin yhteyttä esim. palautelomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan.


Lisätyöt ja laskutettavat työt

Toisinaan tilauksien yhteydessä saattaa tulla lisätyötä esim. tilaukseen liittyvien lisäselvityksien (esim. tulli- ja veroselvitykset, täytettävät lomakkeet) tai erityistoiveiden (esim. lahjapakkaus) osalta. Jos lisätyö aiheutuu asiakkaan vuoksi, veloitamme kaiken aiheutuvan lisätyön suoraan asiakkaalta. Veloituksemme lisätyöstä on 50,00e/h ja minimilaskutus on 0,5h. Laskutettavasta työstä ilmoitetaan aina asiakkaalle ennen työtä, mikäli mahdollista.

Käyttöehdot

Käyttöehdot koskevat Annala Oy:n verkkokauppaa. Palvelun omistaa Annala Oy.
Verkkokaupan käyttäminen edellyttää käyttöehtojen hyväksymistä.
Verkkokaupan sisältö
Verkkokauppa on Annala Oy:n rekisteröimä palvelu. Palvelu on kohdistettu verhoilukankaista ja
sisustustuotteista kiinnostuneille asiakkaille.
Verkkokaupassa jokainen myytävä tuote on nimetty ja kuvattu tuotekuvin.
Käyttäjän vastuu
Käyttäjä sitoutuu käyttämään verkkokauppaa verkkokaupan ohjeiden mukaisesti.
Käyttäjän tulee täyttää tilaus- ja toimitusehdoissa mainitut vaatimukset.
Käyttäjä sitoutuu antamaan itsestään totuudenmukaisia tietoja verkkokaupan
rekisteröitymislomakkeella ja muuttamaan viivytyksettä mahdolliset virheelliset tiedot.
Käyttäjä hyväksyy tilausta koskevat tilaus- ja toimitusehdot.
Käyttäjä hyväksyy Annala Oy:n tekemät asiakkuuteen liittyvät muutokset.
Käyttäjä vastaa Annala Oy:n ja sen yhteistyökumppaneiden tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin
luvattomasta käytöstä aiheutuvista seuraamuksista.
Palveluntarjoajan vastuu
Palveluntarjoaja vastaa kaikesta verkkokaupassa esitettävästä sisällöstä.
Palveluntarjoaja vastaa siitä, että kaikki verkkokaupassa esitettävä sisältö (kuvat yms.) on Suomen
lakien mukaista.
Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa, päivittää ja korjata verkkokaupan sisältöä ja/tai sääntöjä
ilman erillistä ilmoitusta käyttäjille.
Palveluntarjoaja ei vastaa ulkopuolisten palveluiden tai yritysten esittämästä virheellisestä
verkkokauppaa koskevasta informaatiosta.
Palveluntarjoaja vastaa kaikista sille kertyvistä asiakastiedoista ja niiden asianmukaisesta
säilyttämisestä.
Palveluntarjoaja voi tarvittaessa peruuttaa tilauksen tai evätä asiakuuden. Väärinkäytöksistä
ilmoitetaan aina viranomaisille.
Verkkokaupan immateriaalioikeudet
Kaikki verkkokaupassa esitetyt kuva- ja tekstimateriaalit ovat palveluntarjoajan ja/tai sen
yhteistyökumppaneiden omaisuutta. Tekijänoikeuksilla suojatun kuva- ja tekstimateriaalin luvaton
käyttö tai kopiointi on kielletty.
Evästeiden käyttö
Verkkokaupassa käytetään cookie-toimintoa eli evästeitä. Evästeet eivät vahingoita käyttäjien
tietokoneita tai tiedostoja. Evästeitä käytetään, koska niiden avulla tarjotaan asiakkaille yksilöityjen
tarpeiden mukaisia tietoja ja palveluita. Evästeen poiskytkeminen selaimesta saattaa vaikuttaa
palveluiden asianmukaiseen toimintaan.
Tietosuoja ja tietojen käsittely verkkokaupassa
Palveluntarjoaja huolehtii asianmukaisesti asiakastietojen käsittelystä ja säilyttämisestä.
Palveluntarjoajan keräämistä ja tallentamista asiakastiedoista voi tarvittaessa lukea lisää
rekisteriselosteesta.

Tilaukset toimitetaan ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähimpään postin tai matkahuollon toimipisteeseen , josta voit noutaa ne saatuasi saapumisilmoituksen.
Alennuskoodi
Mikäli sinulla on henkilökohtaisia etuja (kanta-asiakkuus tms. alennuskoodeja), muista aina
kirjautua sisään kirjautumisvaiheessa. Mikäli et kirjaudu sisään, et saa sinulle kuuluvia etuja. Jos
käytät alennuskoodia, jonka käyttöön et ole oikeutettu, on Annalalla lupa peruuttaa tilaus tai vaatia
oikeudetta saatu hyöty lisäveloituksena ennen toimitusta.
Tuotteen toimittaminen
Kun olet hyväksynyt tilauksesi, et voi enää muuttaa tekemääsi tilausta verkkokaupassa. Jos haluat
muuttaa tilausta, ota yhteyttä asiakaspalveluun numeroon +358 6 4338000.
Saat hyväksymästäsi tilauksesta sähköisen tilausvahvistuksen, josta voit tarkistaa tilauksesi tiedot.
Kun olet jättänyt tilauksesi, tilaus siirtyy käsiteltäväksi logistiikkakeskukseen. Kun tuote on
varastossamme, on toimitusaika noin 3–7 arkipäivää. Kun tilaus sisältää useampia tuotteita,
pyrimme toimittamaan varastosta löytyvät tuotteet yhteislähetyksenä. Mikäli tuote on tilapäisesti
loppu tai tuotteella on poikkeava toimitusajankohta, toimitetaan tuote jälkitoimituksena. Muutamat
erikoissisustustuotteet ovat myynnissä vain rajoitetun ajan tai niin kauan kuin varastoa riittää.
Hintavirheet
Annala Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen "selvien hintavirheiden" kohdalla. Selvällä
hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että
tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi huomattavasti tuotteen oikeasta hinnasta.
Selviä hintavirheitä voivat olla muun muassa seuraavat esimerkit
- jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai ei hintaa ollenkaan
- Jos hintamäärittelyssä on epäselvyyttä yksikkö / hinta suhteessa
Jos kymmenien eurojen arvoisen kankaan hinnaksi ilmoitetaan esim. 2 euroa
Em. tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että
asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Tietosuojaseloste

Rekisterinpitäjä

K& H Annala Oy (0180586-3)

Lankilantie 90, 62100 Lapua

Tietosuoja-asioista vastaava yhteyshenkilö

Hanna-Maria Kortesoja, Annala Oy

hanna@annala.fi

Henkilötietojen käsittelyn peruste ja tarkoitus

Rekisterillä ylläpidetään asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden yhteystietoja. Ainoastaan Annala Oy:n henkilökunta voi käsitellä ja ylläpitää rekisteriin kerättyjä tietoja. Rekisteritietoja voidaan käyttää mm. palveluiden tarjoamiseen ja kehittämiseen sekä asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden ja Annala Oy:n väliseen markkinointiin. Asiakkaalla on oikeus kieltää häntä koskeva suoramarkkinointi.

Säännönmukaiset tietolähteet

Henkilötietorekisteriin merkittäviä tietoja saadaan rekisteröidyiltä itseltään, yritysten www-sivuilta sekä yhteydenotoista.

Henkilötietojen luovuttaminen

Annala Oy:n henkilökunta ei luovuta ulkopuolisille mitään asiakasrekisterissä olevaa tietoa. Tietoja voidaan kuitenkin luovuttaa viranomaiselle lakiin perustuvan vaatimuksen perusteella.

Profilointi

Henkilötietoja ei käytetä profilointiin tai muuhun automaattiseen päätöksentekoon

Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on oikeus tarkistaa, mitä häntä koskevia tietoja rekisteriin on tallennettu. Rekisteröidyllä on myös oikeus vaatia rekisterissä olevan virheellisen tiedon korjaamista. Kirjallinen korjauspyyntö on lähetettävä yllämainitulle rekisteriasiosta vastaavalla yhteyshenkilölle. Rekisteriin kuuluva voi vaatia häntä koskevien tietojen poistamista rekisteristä. Kaikissa henkilötietojen käsittelyyn liittyvissä kysymyksissä ja omien oikeuksien käyttämiseen liittyvissä tilanteissa rekisteröidyn tulee ottaa yhteyttä tietosuojavastaavaan.

Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä
K&H Annala Oy (0180586-3)

Lankilantie 90, 62100 Lapua

Rekisteriasioista vastaava yhteyshenkilö
Hanna Kortesoja, Annala Oy

hanna@annala.fi

Rekisterin nimi
Annalan verkkokaupan asiakasrekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Henkilötietoja käsitellään verkkokaupan tilausten, laskutuksen, yhteydenottojen ja muiden asiakuuden hoitamiseen liittyvien toimenpiteiden yhteydessä.

Rekisterin tietosisältö

Asiakkaan perustiedot: asiakasnumero, sukunimi, etunimi, postiosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, matkapuhelinnumero, sähköpostiosoite, tilaushistoria ja toimituksen seurantatiedot.
Rekisteriin tallennetaan asiakkaan antama lupa lähettää markkinointiviestintää.

Tiedot asiakkaan ostotapahtumista ja alennuksista.

Säännönmukaiset tietolähteet
Yhteystiedot tallennetaan asiakkaan rekisteröitymisen yhteydessä. Muut tiedot tallentuvat asiakkaan tehdessä ostoksia verkkokaupassa.

Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
Rekisterin ylläpitäjä ei luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille.

Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä sekä tiedostot on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä suojausmenetelmillä.

Rekisteriä käyttävät ainoastaan henkilöt, joiden toimenkuvaan sen käyttö kuuluu. Jokaisella rekisterin käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Käyttäjiä sitoo vaitiolovelvollisuus.